منتديات رحيل


ملتقى الخيرات
 
البوابةالرئيسيةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة

شاطر | 
 

 ا أهون ان يقال لك : الحقي زوجك مات ؟!! او الحقي زوجك تزوج عليك ...خاص بالنساء

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
زهرة فلسطين
اداره عامه
اداره عامه
avatar

عدد الرسائل : 642
الاوسمه :
تاريخ التسجيل : 18/04/2008

مُساهمةموضوع: ا أهون ان يقال لك : الحقي زوجك مات ؟!! او الحقي زوجك تزوج عليك ...خاص بالنساء   السبت 11 أكتوبر - 9:43







ايهما أهون ان يقال لك : الحقي زوجك مات ؟!! او الحقي زوجك تزوج عليك ...خاص بالنساء

--------------------------------------------------------------------------------



موضوع اعجبني جدا ونقلته لكم وهو


ايتها الاخوات و الزميلات المتزوجات والغير متزوجات


نريد اجابة على استفتاء مهم , ايهما أهون ان يقال لك : ا


لحقي زوجك مات ؟!!


او الحقي زوجك تزوج عليك



أيش رائيكم



انا رح اجاوب وبكل صراحه
لاء طبعا يتزوج عليا
لاني لوكنت بحبه حيكون موته اكثر قسوة عليا
ويبقى بكفي عليا انه يكون عايش وسعيد حتى لو مع غيري

_________________
بكى فلسطين ياأكبر هم فوق الهم ***دموع العين ما بتوقف نزيف الدم
ولا بتدبح رصاص الغاصب الجانى ***ولا ترجع لشعبك حقه من تانى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القلب الطيب
مديرة العلاقات العامه والمتابعه
مديرة العلاقات العامه والمتابعه
avatar

عدد الرسائل : 18577
الاوسمه :
تاريخ التسجيل : 14/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: ا أهون ان يقال لك : الحقي زوجك مات ؟!! او الحقي زوجك تزوج عليك ...خاص بالنساء   السبت 11 أكتوبر - 20:43

موضوع جميل اوى يا زهرة انا بالنسبة لى زيك كدة بالظبط يموت لاء حرام ربنا يخليه لولاده ولشبابه وعموما لو لاقى سعادته مع غيرى ربنا يوفقه وكفاية عليا ولادى عندى بالعالم كله والحمد لله اكتر من عشر سنين هو كويس وماشى تمام ههههههه بيحبنى وبيحب بيته اوى ربنا يهديه ادعولى يا جماعة وربنا يسعدنا جميعا بنات وشباب ياااااااااااااااارب

_________________


اللهم بارك لي في أولادي ولاتضرهم بإحد من خلقك او بشي ووفقهم لطاعتك وارزقني برهم,اللهم يامعلم موسى وآدم علمهم , ويا مفهم سليمان فهمهم , ويا مؤتي لقمان الحكمة وفصل الخطاب آتهم الحكمة وفصل الخطاب,اللهم علمهم ماجهلوا وذكرهم مانسوا وافتح عليهم من بركات السماء والأرض إنك سميع مجيب الدعوات, اللهم أني أسألك لهم قوة الحفظ وصفاء الذهن وسلامة القلب وسرعة الفهم ,اللهم اجعلهم هداة مهتدين غير ضآلين ولا مضلين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فتاة الاسلام
مشرف ادارى
مشرف  ادارى
avatar

انثى عدد الرسائل : 2545
العمر : 30
العمل/الترفيه : تصفح مواقع النت
المزاج : كن لله كما يريد يكن لك فوق ما تريد
الاوسمه :
تاريخ التسجيل : 21/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: ا أهون ان يقال لك : الحقي زوجك مات ؟!! او الحقي زوجك تزوج عليك ...خاص بالنساء   السبت 11 أكتوبر - 23:37

فعلا ان شاء الله
يكون قدام عيني احسن ما يروح مني
جزاك الله كل خير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حبيبه
اداره عامه
اداره عامه
avatar

انثى عدد الرسائل : 2637
الاوسمه :
تاريخ التسجيل : 30/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: ا أهون ان يقال لك : الحقي زوجك مات ؟!! او الحقي زوجك تزوج عليك ...خاص بالنساء   الإثنين 13 أكتوبر - 1:25

انا بسراح مش عرفة اية الاهون بس اكيد الموت اصعب

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عصفورة الجنه
اداره عامه
اداره عامه
avatar

انثى عدد الرسائل : 651
العمر : 29
العمل/الترفيه : النت
المزاج : الحمد لله
الاوسمه :
تاريخ التسجيل : 19/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: ا أهون ان يقال لك : الحقي زوجك مات ؟!! او الحقي زوجك تزوج عليك ...خاص بالنساء   الإثنين 13 أكتوبر - 14:23

على رأى المثل

من باعك بالفول بيعه بقشره

يجي لك يوم ياناكر خيري يوريك زماني من زمان غيري

كله يهون الا الضحك على الدقون

الخيانة زي الموت لا رجعة فيها

العيون البصاصة تندق فيها رصاصة

الضره مره

أنا عن نفسى بلاش يموت لان موته أريح ليه من اللى ممكن أعمله فيه يجوز بس يا ويله منى

أن كيدهنا عظيم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سلمى
مشرف ادارى
مشرف  ادارى


انثى عدد الرسائل : 1253
العمل/الترفيه : ربه اسرة
الاوسمه :
تاريخ التسجيل : 29/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: ا أهون ان يقال لك : الحقي زوجك مات ؟!! او الحقي زوجك تزوج عليك ...خاص بالنساء   الإثنين 13 أكتوبر - 16:06

قالت لى احداهم ولها ضره
احمدي الله انو مات اهون ما يتزوج عليكى
الصراحه استغربت
لكن مع الايام اكتشفت مدى جرح الضره
عندما يسقط الرجل من قلب الزوجه تسقط كل الحياة
ويمتلىئ قلبها بحقد صعب ان احد يفهه
وتصبح متل العصفور اللى لا ميت ويرتاح ولا عايش ويرتاح

اما الحقي زوجك مات ممكن تموت بلحضتها
بس لو كانت شافته امامها وهو يحتضر بتموت مليون موته مع كل نفس بيخرج منه

الله لا يبلى اى وحده فيكم لا بالضره ولا بالموت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الدعاء الى الله
عضو بناء
عضو بناء


انثى عدد الرسائل : 332
العمل/الترفيه : موظفة
الاوسمه :
تاريخ التسجيل : 06/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: ا أهون ان يقال لك : الحقي زوجك مات ؟!! او الحقي زوجك تزوج عليك ...خاص بالنساء   السبت 18 أكتوبر - 23:22

Sad Sad بصراحة مسالة محيرة بس اعتقد ان الموت صعب لانى هفتقده للابد لكن انه يتزوج اهون عليا بس المهم يعدل ما بينا ومقدرش اتكلم فى شىء حلله الله له شكرا اختى الغالية على موضوعك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ا أهون ان يقال لك : الحقي زوجك مات ؟!! او الحقي زوجك تزوج عليك ...خاص بالنساء
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات رحيل :: الفئه العامه :: قسم المناقشات الجاده-
انتقل الى: